Menu
rebranding - odnawianie produktu
Włocławek ketchup i musztarda
logo nakętka Włocławek Ketchup & Musztarda Grzegorz Grajoszek Kamila Gawryło ▲ ▼ Współprojekt: Grzegorz Grajoszek & Kamila Gawryło
Włocławek to marka produkująca keczup i koncentrat pomidorowy. Ta koncepcja rebrandingu obejmuje etykiety keczupu i musztardy. Cały projekt zawiera dwa logotypy do "Włocławka" (rebranding), "Wiejska podróż" (branding) i serię etykiet do trzech rozmiarów słoików na ketchup i musztardę. Niebieski kolor etykiet ma odróżniać produkty Włocławka od całej reszty której wyroby praktycznie maja taka sama szatę graficzna etykiet – kolor czerwony i pomidory
logo rebranding Włocławek Ketchup & Musztarda Grzegorz Grajoszek Kamila Gawryło
Marka "Wiejska podróż" kojarzona jest z naturalnymi, wiejskimi produktami i wycieczką do wiejskiego krajobrazu. Graficzne ilustracje na etykietach przypominają czas spędzony w wiejskiej atmosferze, lokalnych poglądach i charakterystycznych przedmiotach. Rebrandowane logo przypomina pomidora znakiem " ✓ - OK", co daje gwarancję jakości; jest nowoczesny i łatwy do zapamiętania.
logo ilustracja Włocławek Ketchup & Musztarda Grzegorz Grajoszek Kamila Gawryło
logo ilustracja soik Włocławek Ketchup & Musztarda Grzegorz Grajoszek Kamila Gawryło
Grzegorz Grajoszek
Grzegorz Grajoszek
Grzegorz Grajoszek
Unikalność polega na połączeniu ilustracji i niezwykłego koloru, dzięki czemu marka wyróżnia się spośród innych marek tego samego typu, co sprawia, że paczki są bardziej niezapomniane. Grafika na etykietach pokazuje smak i składniki w bardziej atrakcyjny sposób.
Grzegorz Grajoszek